Håhåjaja

Jag har just kommit tillbaka från en liten tur till staden. Kita, hunden har fått snurr på det där med att åka buss. Hon ligger mest och vilar medan bussen far fram. Men i stan fick hon något tuppjuck och fick för sig att det där med att dra jättemycket i kopplet var kul. Nu väger ju jycken några kilo så jag får nog fundera på om jag verkligen ska gå ner i vikt eftersom jag då riskerar att fara som en lite vante efter den nyfikna hunden. Får lura på det där.

I övrigt gick det så så bra så bra. Kita sitter snällt utanför affären och väntar medan jag handlar. Så det kan jag inte klaga på.

Eftersom jag är duktig i dag och tvättar så har jag fullt upp känns det som. Det går i ett. Givetvis överdriver jag nu. Men för mig känns det som om jag nästan stressar fram i världen.

Så nu ska jag värma lite spagetti och sedan bär det ner till tvättstugan igen.

Fullt upp som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback