Jan. 12, 2010

Ser man på. Livet rullar på och blir en smula bättre för varje dag verkar det som. Igår var jag och snurrade i La stada. Tanken var att jag skulle handla mat men av det blev det intet. Jag hamnade hos en gammal god vän, för första gången på något år. Det riktigt sköna med saken var att det var som om inget hänt, fast det hänt så otroligt mycket. Jag ramlande in hos familjen precis som jag gjort så många gånger förut och hade en vansinnigt trevlig stund.

Ännu ett steg mot ett normalt liv igen. Så jag är på topp. Jomen.

Idag följde jag hela svenska folket in i tacodimman. Det verkar som om alla äter taco för fulla muggar mest hela tiden så jag gjorde slag i saken och tuggade i mig av rätten. Det var väldigt länge sedan jag åt det så jag kunde tycka att det var riktigt gott. Annars har man ju ätit det både en och två gånger så att säga.

Nu följer kvällen i lugn och ro. Lite tv, lite vila, lite eftertanke och kontemplation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback