Nåvembär

Jaha, så var det natten ute igen då. Har fortfarande inte riktigt hängt med i svängarna. En stunden tittar man ut och det är ljust och fint ute. Nästa gång man släpper ett getöga genom fönstret är det kolsvart.  Vem släckte lampan?

Vet att jag förefaller både trögsint och lite konservativ, jag vet att jag upprepar mig själv när jag säger det. Men ärligt talat. Nog är det bättre i Juli? Börjar tro att jag missat något med novemberperioden, för jag hör inte några talkörer som skriker om att månaden skall avskaffas. Inga debatörer som propsar på ett omedelbart avlägnsnande av månaden. Men jag får väl sköta gnällandet själv. Jag gillar helt enketl inte novemer. Precis som en del inte gillar ägg, långa promenader eller att bli kallade "jeanskille"

Tror jag skall lobba för detta i Rosenbad. Varför gör inte Göran Persson något åt detta? Eller i alla fall Stig Malm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback