Sockiplast del III

Knappt man kan tro det, men jag har sett sockiplast "live". På riktigt alltså. Jo, det är sant. Just när man började fundera på om man sett allt här i världen, jag menar, allt visas ju på tv nu för tiden, så får jag se detta. Ett helt ställ med sockiplast, gröna, blåa, röda och vita. Fram för allt vita faktiskt. Men där var de, men den lilla fiffiga räfflingen under foten och allt. ( Den intresserade kan ju läsa mer om dessa räfflor och annat godis som sockiplast erbjuds med, på http://www.sockiplast.nu/ ).

Skulle nu någon, mot all förmodan och instinkt, bli sugen på ett par sockiplast, så åk till Coop Forum i Borås. Där finns det, på riktigt, drivor (nä nu överdrev jag) med sockiplast.

Missa inte ett tillfälle om ni ni besöker djurparken eller knalleland att även skåda äkta sockiplast live.

Helt enastående.

Sanslöst!!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Ställer själv frågan "Är sockiplast sexigt?" Har funderat över den frågan sen jag såg Outsiders om sockiplastmannen.

Postat av: Malin

Såg också sockiplastmannen!! Vek mig dubbel där han spatserade fram i sina sockor. För övrigt är Outsiders ett rätt intressant program, om än lite underligt. =)

2005-11-01 @ 22:07:47
URL: http://taingenskit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback