Dutti kille

Oj oj oj vad ja känner mig duktig nu. Efter litet kvällsmat i form av omelett och sallad så börjar jag känna mig som folk igen. Fuskade lite och tog litet socker i kaffet, men det känns inte så illa med tanke på vilka mängder socker jag fått i mig tidigare dagar. Man skall nog inte bryta tvärt av. Tror ja. Säg inte emot mig tack.

Efter att min yngsta son har ringt sitt obligatoriska kvällsamtal (han ringer varje kväll för att höra hur jag mår och säga att han saknar mig. Nått att vara mallig över , tycker jag iaf) skall jag nu ta mig ett skönt bad. För när man har gått så duktigt som vi gått i dag kan man gott skämma bort sig lite. (haha, mycket gott o gått blev det i den meningen).

Tycker jag ia alla fall. Så det så.


Kommentarer
Postat av: Crille

Duktig du är JC! Förlåt att jag ringde och störde, jag har inget minne av detta! förlåt! Sorry! Keep up the spirit, bleb glad att höra att ni tagit tag i era liv! ett tipps: Det funkar aldra bäst om _ALLA_ i familjen äter samma mat! i alla fall här hos oss :-) kram på sig Moi moi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback