format c:/s

Verkar som om datorn sakta börjar närma sig formatteringsgränsen. Alltså att den börjar komma långt förbi den "krångelgräns" där man kan fixa saker genom att köra någon fiffig registerstädare eller liknande. Det krånglar, seeeegar, krånglar igen, hänger sig, gärna precis innan man sparat det där viktiga. Just nu, precis nu, så har jag en liten tjusig fryst bild nere i högra hörnet.
 
Men jag bara orkar inte formattera eländet nu. Det är ju hundramiljarder olika updateringar och annat elände som skall in efteråt. Varför jag inte har fixat nån bra ghost eller liknande bra backup när systemet är uppe och fungerar med allt inlagt? Ja du. Bra fråga. Mycket bra fråga.

Jag bar orkar inte. Så nu kör jag på, bootar om var femte minut och retar mig resten av tiden. Men men, det löser sig ju när den nya datorn som vi beställt kommer. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback