Livet skullerbyttor

Tänk för en timma sedan var ja vansinnig och raglade omkring med tom blick och fradga runt min uttorkade mun. Och nu är jag glad som ett litet väldigt glatt lamm (varför nu lamm skulle vara glada, vi tar deras ull o sedan slaktar vi dem)

För den person som var så oerhört fullständigt övertygad om att jag ännu en gång visat mig vara en skurk och bandit av värsta slag och att även min äldsta son var detsamma. Denna tvärsäkra person visade sig ha fel, fel, fel och återigen FEL hahahahahahahahahah.

Visserligen löste sig problemet oväntat snabbt och lätt, man kan faktiskt säga att jag själv blev så förvånad att man kunde petat omkull mig med en smörgås. Men visst är det skönt när man får upprättelse.

Jäkla PUL och andra lagar som inte tillåter mig att berätta mer. För det skulle bli en bra historia. Men men. Det får räcka att jag, min hulda fruga ochj son fick rätt till slut. För någon ursäkt väntar vi oss inte, visa av tidigare slag och bataljer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurra hurra!!!
Ush vad jobbigt det lät, men så fick ni rätt till slut i varje fall. Sanningen segrar :)

PS. Vi måste bara dricka kaffe någon dag och träffas alla-hopa!!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback