Skitvecka

Uscha vilke skön ågren jag har. Ballade ur, shappade, hoppade ur led. Känns ju .... sådär. Inge bra faktiskt. Alls. Det är då fan att ja inte skulle palla nu när man fått chansen. Men i morgon är det jag som tar en sömntablett innan jag går o lägger mig, så att jag kan sova ordentligt på natten. Så skall väl detta inte upprepas ialla fall. Hoppas jag.

FAN vad trött jag blir på mig själv.

Kan man få byta "jag" ett tag. För mitt verkar ha gått sönder. Taskig kvalitet skulle jag vilja säga. Som köpt på Hobbex. Har man garanti på sånt tro? Skulle vilja få ett "jag" som pallade lite tryck, som itne faller isär så fort det utsätts för aldrig så lite press. Typ ett sånt "jag" som tex Göran Persson, eller Svennis har. De verkar ju ha "jag" som står emot den allra starkaste stress och tryck.

Tja, nu har jag ju det "jag" jag har. Så jag får göra det bästa av situationen. Nytt försök på Onsdag. Då jäklar skall det bli andra bullar.

Hoppas jag.

Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback