Hufhuvärk

Ajajajaj, denna dagen börjar inte så lovande eftersom det känns som om förkylningen tar i med hårdhandskarna. Det har visat sig att denne förkylningen inte ger med sig bara för att man tittar strängt på den så idag föröker jag med en helt annan metod. Jag ignorerar den. Jag tänker som så att om jag inte ger den uppmärksamhet kanske den ger sig av med sänkt huvud och skamsen blick.

När jag i vederbörlig ordning lört min hulda hustru till arbete hade ja en timma på mig att bara fördriva före mitt besök på företaqgshälsan. Så jag åkte omkring litet planslöst med bilen samtidigt som jag ignorerade görkylningen för allt ja var värd.

Efter besöket hos läkaren ringde jag till min gode vän
Crille med förhoppningen att vi kanske kunde ta en gemensam promenad och inte låtsas om våra förkylningar tillsammans, liksom. Men eftersom ja inte fick något svar på min påringning åkte ja hem. Så nu sitter ja här och lyssnar på morgonnyheterna på tv4. Så rullar sakta dagen fram...

Kommentarer
Postat av: Crille

Du hade ju ju ringt mitt i natten! :-) du får förvarna så att min mat och sov-klocka är syncad med din JU! ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback