Igång igen då...

Jaha, så va man ute i världen igen då. Provade en annan blogg tidigare, men eftersom den segade och dumma sig bytte jag hit istället. Så får vi se hur detta funkar. Tanken är ju liksom att det skall synas vad  man skriver. Fast om jag betänker att min hulda hustru just nu befinner sig i tvättstugan några hus bort känns de som om mina problem med en blogg är kraftigt i den lägre divisionen av möjliga vardagsproblem. Förövrig börjar jag bli en fena på att lyckas undvika tvättstugan. För ärligt talat, finns det något tråkigare än att tvätta. De skulle va diska i så fall, men d har vi ju en sån fin liten maskin till, så det återstår ju bara att plocka i och ur. Nu vet ja ju att man har maskin även till att tvätta (riktigt så länge sedan var det inte jag tvättade senast) men det är så mycket mer som skall till. Sortera, centrifugera, vika ihop osv osv.

Jaja, nog gnällt över det. Min envisa förkylning börjar ge sig iaf. Alltid något att glädja sig år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback