sOVIT...

Fasen, sovit bort nästan hela dagen. O jag som hade sådana stora planer för denna dagen. Det var ju idag jag skulle göra allt det där viktiga jag inte gjort andra dager. Som att leta upp mitt borttappade läkarintyg, ringa några synnerligen viktiga telefonsamtal, börja motionera, börja en ny diet, titta på alla filmer jag inte hunnit kolla in än, läsa den där pregnanta, vikiga boken/böckerna. För att bara nämna lite av de saker jag skulle gjort under förmiddagen. Nu blev det inte så.

Eftersom jag satt uppe halva natten och bedyrade min kärlek till min bättre hälft var jag litet nanig i morse, så efter morgon teet lade jag mitt trötta huvud att vila på kudden. Som genom trolleri hade redan hela dagen gått när jag vaknade nästa gång. Där ser man hur kärleken kan ställa till det :-)

Lurat ett tag på att städa upp och sortera på ena datorns hårddisk. Men d får va. Lurade ytterligare ett tag på att sortera dvd-filmerna. D får va. Denna dagen kommer alltså gå till historien som en av d mindre viktiga dagarna när jag en dag summerar mitt liv. Men i morgon, då djäklar skall d bli fart..

I vilket fall MÅSTE jag hitta mitt sjukintyg. Eller helt enkelt ta mössan i hand och be om ett nytt. D blir en fattigt tillvaro för mig o familjen annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback