Good times, good times

Äntligen har jag lyckats luska ut att det med 99% säkerhet är grafikkortet som bråkar i vår ena dator. Jag bytte ut kortet mot ett från en annan dator och då hostade den igång utan problem. Däremot var skärmen svart i den dator jag satte i det krånglande kortet. Låter det komplicerat? Jo vars. Ett tag hade jag inte ens en susning om vilket kort som var vilket eller vart de skulle sitta. Men det reddde ut sig till slut. Tror jag.

Så nu ska jag upp på vinden för att leta fram ett gammalt grafikkort. Jag har en svag aning om att det ligger ett sånt nånstans. Att ha tills vi kan köpa ett nytt. Jag är bara glad att det inte var moderkortet. Det hade varit så mycket besvärligare.

Så, det ser ut att vara en hygglig dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback