Kattlåda.

vi har flyttat kattoaletten från den en atoalett till den andra. Vi slänge in lådan i det badrum där badkaret står  för vi tror att det blir mindre blött på golvet och då slipper vi de där blöta sandkakorna som bildas på golvet  i toaletten med duch. Allt väl så långt. Men vi har tyvärr inte riktigt med oss katterna i denna förändring. Eftersom det inte finns någon låda, dår lådan förr stod, väljer de att pinka och skita på golvet i det rummet. Inte så mysigt. Så nu gälller det att lära om dessa katter. Jag har visat lådan för Chips och Smulan. Lencelot har jag inte introducerat än. Chips började resperat krafsa siguppåt när jag höll henne för att hon skulle se att lådan stod därinne. Troligtvis trodde hon att hon skulle behöva duscha och det brukar hon inte tycka så väl om. Smulan slängde en snabb blick och skuttade vidare i livet. Lancie har jag som sagt inte visat än men jag får nog förevisa den nya kallklosetten även för honom. Skit skall vara där skit skall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback