Kort i rocken

Jag har bestämt mig för att börja växa. Jag är int enöjd alls med min längd. 172 ynka cm över havet. Nä, det får vara slut med det där. Nu skall jag bli lång och ståtlig. Nånstans runt 190cm kan jag tänka mig. För det måste vara lättare att leva livet då. Ta det här med bio. Det är ett under om jag får se nått av filmen, för varenda gång jag väl satt mig på mitt säte, korkat upp Fantan och plockan fram popconen så sätter sig en 2 metare precis framför mig och jag får stirra in i en rygg resten av den kvällen. Utomhuskoncert? Stående? Glöm det. Jag önskar ibland att jag kunde ha nån med mig som orkade ha mig på axlarna. Så kunde jag sitta såräd som 4 åriga flickor brukar sitta. Med god sikt king i nejden.

Det kvarstår vissa små problem med det där med växandet. Typ att jag är 36 år och det var 20 år sedan jag slutade växa. Men för tusan det måste väl gå att lösa? Vi kan ju åka till månen ju. Eller så får jag vänja mig vid att se ut som musse pigg med tatueringar och skägg. Men det tar emot. Det gör det. Får lura på detta ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback