Mardrömmar, del 1287

Nä, nu börjar jag snart bli förbannad. Ännu en natt fylld av mardrömmar. Stackars Hulda Hustrun fick vända sig om i sängen och sova med huvudet i fotändan för att jag hoppade runt så mycket. Vaknat kanske 1000 gånger. Somnat om. Nya mardrömmar. De handlar om ungeför samma sak varje gång. Och när jag slutligen bestämde mig för att ge upp och gå upp så var jag spänd som, ja den gamla fiolsträngen får hänga med en gång till. Ont i skallen, ont i kroppen. Käkarna värker efter at jag legat och bitit ihop hela natten. Helt jävla hopplöst. Om man inte finner frid i sömnen vart skall man vända sig då?

Tja, nu är jag vaken så då får jag väl föröka slappna av nu då. Hur nu det skall gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback