Ont i ryggen för helvete

Har ont i ryggen. Jätteväldigtont. Hulda Hustrun köpte en gördel idag när hon var och handlade. Den skall fungera som ett ryggstöd och värma lite. Så jag knallar omkring med den där tingesten på mig, ett stort blått Elvisbälte runt ryggen och kring magen. Än har jag inte märkt någon skillnad, förutom att min figur blivit lite slimmare. Inte så illa det heller. Men under tiden så mal det i ryggen. Det är en sån där irriterande värk. Som en besvärlig morbror på besök på nyårsdagens morgon ungefär. Det mal och mal och går inte att komma undan. Börjar tro att jag går mot en sorgeliger ålderdom med snabba steg. Min ömma moder har opererat ryggen en 3-4 gånger tror jag. Så man har lite att brås på. Och så är jag ju fet och otränad, det hjälper ju knappast till för att det skall bli bättre. Tur det finns Alvedon. Jätte tur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback