Inget och allt.

Jajamen. Nu har man sovit. Mycket. Låg o nanade ända till 15.30. Det är sådan lyx man kan unna sig när man är varannanvecka förälder. Är man då sjuksriven till detta så kan man ägna sig åt ohämmat sovande. Inte illa. Alls. Fast det brukar ju straffa sig i längden eftersom jag troligen inte somnar "klockan tidigt" i kväll. Men det är smällar man får ta.

Så, i dag har det säkert varit väder ute, men jag har ingen aning om vilket, för nu är det precis mörkt ute. Inge. Så mycket dagsljus fick jag idag. Men som sagt. Intre läge att gnälla.

Så, vad gör man då en eftermiddag när man nyss gått upp? Tja, en snabbstädning blev det tillsammans med Hulda Hustrun. Sen åkte hon ifåäg till sin mormor tillsammns med äldsta dottern så nu blev jag alldeles ensammen. Bara jag o två katter. Så då sätter man sig framför datorn, skapar en blandad låtlista med Cash och Dylan som får gå runt.

I övrigt, intet nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback