060131

Ujuj. Vi har kört min ömma moder till affären. Eller affärerna. Det har tagit hela eftermiddagen. Från klockan 12 till nu, 17.30. Fatta. Till frukt o grönt på Hässleholmen för att köpa kryddor o annat konstigt, vidare till Netto för att köpa, vad det nu var hon köpte där, vidare till den lokala ICA handlaren i knalleland och därifrån vidare till Ellos.. eller "factory outlet "som det heter nu för tiden..

I 5 jävla timmar. Min mor är knäpp. Hon ser handlande som ett nöje. O vi fick bara hänga på. Men jag fick tag på piprensare så det var väl bra med det. Plus att ´på grukt o grönt hittade jag en vattenpipa. Har en god vän som har en vattenpipa. Känns.. som.. att vara maffioso, fast på låtsas. En sån måste jag ha. Men det får bli senare, för nui jagas vi av julklappsinköpen på Amex-kortet. Så man får vara glad om vi har råd med snus. För Hulda Hustrun har ju slutat röka. Så nu är jag ensam och får skämmas för mina meningslösa utgifter. Vidare har jag varit duktig och ringt till min läkare så att jag får ett sjukintyg eftersom mitt gamla går ut nu i månadsskiftetr. Sen har jag mailat min chef om detta. Så dutti så.

Förövrigt mår jag mycket bättre i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback