Sömnpiller och dess baneman

Fasen. Tror jag fuckat up mitt dygn igen. Här sitter jag, klockan mitt i natten och är pigg som en, tja jag vet inte. En pigg typ. Typ. O i morgon kommer jag att vara ett vrak, kräva intravenöst kaffe och snus i stolpiller tills jag slutligen kommit upp i halvsittande. Illa illa. O allt detta vet jag. Redan nu. Så varför gör jag inte ett riktigt försök och kryper ner bredvid Hulda Hustruns varma kropp? Tja, den som visste. Men för varje minut klockan tickar på så kommer det bli allt mer svårt att komma upp i rimlig tid i morgon. Eller idag faktiskt. För den nya dagen har redan kommit. O här sitter jag.

Borde ta mig en sömntablett eller 12 och gå o lägga mig. Fast det vet man ju, att sömntabletter är farliga. Fråga Elvis. Så jag sitter väl här o glor ett tag till. Jo, så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback