Djävla tjyvhelvete

JAg är attans förargad. Sur som satan. Kanonförbannad rent av. Vi har haft inbrott i vår ena bil. Senst det hända hände de slagit sönder en förnsterruta och tagit vår bilstereo. Det var väl ett år sen kan jag tro. Nu var det dags igen. Denna gången blev vi av med vårt slutsteg, högtalarna där bak plus subwoofern. Ett samanlagt värde av en sisådär 6000 spänn i nyköpspris. Vad glad man blir. Man vill riktigt hjula omkring på gräsmattorna och jubla. Sen vill man knäcka näsbenet på den/dem djälva idioterna som snott våra saker. Till att börja med. Våra saker, som vi köpt för egna pengar. Och det var ju ett tag sen, så har Hulda Hustrun sparat kvittona? Såklart inte. Pust. Jag har god lust att köra en Bronson för detta. Ge mig ut på gatorna och leta upp den jäveln och låta han/hon/dem stå till svars. På riktigt. Men det gör sig ju inte. Jag vet. Saaben har ingen rört, men den har å andra sidan larm så det kanske förhoppningsvis avskräcker.

Jävla idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback