Anna Sjödin dömd till böter

Aftonbladet: Anna Sjödin dömd till böter

Tja.  Återhållsamhet med alkohol är väl något vi kan begöra av en ungdomspartiledare. Oavsett vad som hände så var ju männskan ju kanonpackad verkar det som. Ut med baken före bara. Rensa ut, ta bort och börja om. Om hon nu uttalade de smädelser som påstås så skall hon ut ännu mer. Krogkvällar är skojsigt och jag har nog själv åkt ut från krogen både en och annan gång. Men jag leder inte ett ungdomsförbund. Och jag har inte heller visat mig vara en rasist, ens när jag varit som mest berusad. Man kan inte heller skylla på ungdomligt oförstånd eftersom det har skett helt nyligen. Om 10 år kanske det ligger bakom damen men hon har för tillfället uppvisat ett kraftigt bristande omdöme. Och sådana vill vi väl inte har som ledare.

Ut, bort och börja om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback