Förvirrad

Hej vad det gick undan. Tillslut somnade jag och sov väl rätt ok. Så ok att jag inte vanknade förrän vid 12 tiden. Hulda Hustrun lät mig sova och det kan jag ju inte klaga på. Men det var värst vad mycket av dagen som redan gått sin väg. Så nu sitter jag på blanka eftermiddagen och föröker hitta tillbaka till mitt vakna jag. Till och med katterna tittar lite anklagande på mig och ser ut att tycka att jag slösar med viktig tid. Eller så är det jag som bara inbillar mig. Men jag är ju duktig på att just inbilla mig så vad som är sant har jag ingen aning om. Som vanligt.

Ute skiner solen samtidigt som det regnar. Skumt. Tänker strax, precis nu faktiskt uppsöka balkongen för ett bloss. Då får jag ju reda på mer om vädret. Så bra. Nikotin var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback