Gårdagen

Djäklar i min lilla låda vad jag var i farten i går. Vi började dagen med att åka till badhuset. Där var det lite simning, bastu, bubbelpool och avkoppling. Perfekt sätt att börja en dag på. Det bästa är att rygg och axelvärken ger med sig lite ett tag efteråt. Det där med simning är nog mitt i prick för mig. Mjukar upp mina stackars axlar och ger lite blodflöde i ryggen. Efter det så var det full fart hela dagen. Eller, jag kanske ska påpeka att det var full fart med mina mått mätt. Andra kanske skulle tycka att det var rätt lojt tempo men jag hade fullt upp.

Nu mobil införskaffades i går, en
Sony Ericsson W850i. Perfekt telefon att ha med sig på promenader.  Om jag nu skulle få ett ryck och börja promenera det vill säga. Och så var vi i stugan och tittade till den. En sväng förbi min ömma moder hann vi med också. Mycket blev det för min lilla stackars skalle. Jag hann inte ens ta min eftermiddagslur. Bara en sån sak. Idag bli det nog lite lugnare. Är så djäkla trött. Men ångesten höll sig borta nästan hela dagen i går och det är ju inte mig emot.  Idag bli det lite lugnare tempo.

Tror jag i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback