Herr Williams senaste upptåg

Lyssnar på Robbie Williams nya skiva, Rudebox. Om och om igen. Det är en skiva som växer med tiden. Som inbiten hardcore fan kan jag inte säga att jag är objektiv, men i mina öron är det en kanonskiva. Om man väntat sig att karln skulle gå i sina egna fotspår så blir man grymt besviken. För detta är nått nytt, nått annat än det man väntar sig. Det känns skönt att Herr Williams vågar gå sin egen väg. För då kan man ju förvänta sig precis vad som helst i framtiden. Robbie lär överraska även i framtiden.

Förövrigt så tycker jag, efter att jag lyssnat på skivan en 4-5 gånger, att den nya skivan är briljant. Men som sagt, jag är väl kanske inte helt objektiv.

Kommentarer
Postat av: Trolda

Jag tycker Robbie Williams nya skiva är helt SUVERÄN!!! VILKEN man han är.....Ohlala...:) På skivan riktigt KÄNNER man hans karisma.....Det STRÅLAR ut.....EN SÅDAN HERRE!

Trolda - Mrs Williams....!??:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback