Import/export på morgonsidan

Så var det helt plötsligt dags att börja om igen då. Tisdag. Ute är det blåsigt och mulet så där finns inget att hämta. Jag har småpysslat sedan kan hoppade upp ur sänge med ett leende. Eller snarare vältarade jag väl mig ur bingen med rätt grining ansiktutryck men ändå. Sedan jag formaterade datorn så har adressboken försvunnit. Jag trodde den var med i backupen jag gjorde men ack så fel ha hade. Men kontakterna i Outlook är kvar så nu försöker jag desperat exportera allt till adressboken. Det går inte något vidare.

Det enda som står på schemat idag är att jag och Hulda Hustrun skall till terapin. Sen är det bara att hitta på alldeles själv vad som skall göras. Tror jag ska leta upp den där gamla videokameran som jag började fundera på igår kväll. Eller så ska jag inte göra det. Det blir som det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback