Jävla skitdag.

Jaha så gick denna dagen med. Varit uppe på psyk och talat med min kontaktperon. Givetvis fick jag en dunderångetattack när jag satt i väntrummet där uppe. Fast det kanske var bra så att de fick se hur jag kan må. Jag hade hela spektrat av darrningar, lufthunger och allmänt märkligt beteende. Tur man var på psyk annars kunde ju folk trott att man var knäp där jag satt och hyperventilerade. Min kontaktperon skulle prata med läkaren och sedan höra av sig på fredag, så får vi se vad det blir av det. Resten av dagen har jag ägnat åt att försöka sova, nojjat upp mig nått otroligt, tittat på Häcken - Elfsborg på tv och formatterat om datorn eftersom den helt plötsligt blev mega seeeg. Men jag skall nog göra en ordentlig formattering i morgon, den jag gjorde i kväll var bara en sån där återställning där alla mappar är kvar men registret är rent. Lika bra att rensa skiten ordentligt. Nu under kvällen har jag säkerhetskopierat det mesta jag kan behöva. Hoppas jag. Men man brukar alltid missa nått viktigt.

Nä, nu ska jag ta en cigg och sedan gå och lägga mig. Det har varit en bedrövlig dag ångestmässigt, med krafitg ångest hela dagen. Så det skall bli gott att sova så kanske morgondagen blri bättre. Man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback