Mår kass

Orkar inte. Vaknade i morse tidigt med samma förbannade ångest som de senaste dagarna. Försökte sova några timmar till och det gick väl sådär. Orkar inget. Vill inget. Kan inget. Bara gå fram och tillbaka i lägenheten. Datorn, toaletten, köket, balkongen för att röka tillbaka till datorn. Kan inte koncentrera mig på ens den allra enklaste sak. Jag kan inte finna någon glädje över något. Allt är bara grått, grått , grått. Varenda muckel i kroppen värker av spänningen. Huvudet dunkar. Pulsen skenar. Händerna är plaskblöta. Ändå gör jag inte ett endaste jota. Inte ett skapandes grand.

Vill egentligen bara dra täcket över huvudet och sova bort allt men jag och Min Vackra Kvinna har lite ärenden vi måste iväg på idag så jag får väl peta i mig lite tabletter så att jag åtminstone kommer utanför dörren. Ska det vara såhär? Ska jag leva såhär? Hur länge pallar man det? Livskvalitet my arse.

Kommentarer
Postat av: Exet

Hej! Oj va längesen... Tänkte bara höra lite sådär hur det är med dig/er..Anande att du fortfarande höll på med skrivandet på blogg..Lätt att kolla veddu...:-) Jobbar ju numera som du säkert vet på den gamla klinten..Kollade med Roger häromdan för att höra lite..vet ju att du har det tufft..:-( Jag är glad att du fått det du önskat dig..en härlig stor familj..å på tal om det.. Jag ska bli morsa..kan du tro.. hahaha.. just fått kort på den lilla varelsen som snart är 18 veckor gammal..helt ofattbart men KUL!! tackar för gratulationen till förlovningen.. kan ju gratta er lite i efterhand på bröllopsdan hahahahaha GRAT`TIS.. Nä nu ska jag inte störa mer.. Ta hösten med ro å ta hand om varann.. Vänliga hälsningar Sofia

2006-09-14 @ 14:31:19
Postat av: Exet

Hej! Oj va längesen... Tänkte bara höra lite sådär hur det är med dig/er..Anande att du fortfarande höll på med skrivandet på blogg..Lätt att kolla veddu...:-) Jobbar ju numera som du säkert vet på den gamla klinten..Kollade med Roger häromdan för att höra lite..vet ju att du har det tufft..:-( Jag är glad att du fått det du önskat dig..en härlig stor familj..å på tal om det.. Jag ska bli morsa..kan du tro.. hahaha.. just fått kort på den lilla varelsen som snart är 18 veckor gammal..helt ofattbart men KUL!! tackar för gratulationen till förlovningen.. kan ju gratta er lite i efterhand på bröllopsdan hahahahaha GRAT`TIS.. Nä nu ska jag inte störa mer.. Ta hösten med ro å ta hand om varann.. Vänliga hälsningar Sofia

2006-09-14 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback