Morgon igen då.

Det är kallt ute. Vackert som en målning med blå himmel men kallt som attan. Morgonciggen på balkongen blev en sanbb historia då jag frös ända in i själen där jag stod med bara fötter och endast en morgonrock mellan mig och höstluften. Idag är det fotboll som gäller. Elfsborg - AIK på Borås Arena. 15477 biljetter sålda i förköp. Inte så illa alls. Men det är på eftermiddagen det. Nu gäller det att vakna till, orientera sig lite i världen och hitta mitt intellekt som jag visst har tappat nånstans här i lägenheten. Det borde ligga någonstans, kanske under en soffa eller bakom nån bokhylla. För just nu har jag svårt att få ihop två tankar i skallen till något annat än ett enda blurr. Så, mer koffein, nikotin och så är jag nog på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback