Nytt var det här

Ny vecka. Tycker det var bara häromdagen jag skrev det sist. Dagarna bara flyger iväg. I dag skall jag hämta min yngsta son efter att han slutat skolan. Det skall bli trevligt att få umgås lite med den unge mannen. Han har varit i huvudstaden i helgen och sett på Robert Gustavsson så han har säker en hel del att berätta. I övrigt så har jag som vanligt inga planer för dagen. Solen lyser starkt på hinlem så kanske borde man bege sig ut en stund under dagen. Jag har ju knappt varit utanför dörren på ett bra tag nu, förutom besöket på psyk och nån kort sväng. Man borde passa på medan solen fortfarande har lite makt över mörkret.

Tja, lite thé ocg nån cigg till så är jag kanske beredd. Jag är helt susig i skallen och jag tror det beror på den nya medicinen. Fast jag har å andra sidna knappt någon ångest värd att tala om så det kan det väl vara värt. Men först, Sherlock Holmes på Hallmark. Det måste jag kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback