Tråkigt!

Fan vad tråkigt det var här då. Alldeles enammen är jag. Tyst och tomt i lägenheten. Så djäkla... tråkigt. Förökte kolla lite på en film i väntan på att matchen sätter igång men det gick inte. För tråkig. Lyssna på musik? Nä, de går inte. Jag kollar ju på film. Liksom. Lite hungrig är jag med. Men inte tillräckligt för att fixa något att äta. Borde duscha. Orkar inte. Läsa lite? Fixar int eatt koncentrera mig på något så komplicerat. Kort sagt så har jag otroligt tråkigt just nu. Får hoppas att det ordnar upp sig när fotbollen börjar. Fast egentligen är jag väl bara avundsjuk på de, bland annat Hulda Hustrun, som är nere på Arenan just nu. Jag vill också stå där nere och vänta med spänning. Fan ta denna panikångest.

Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback