Beslut

Gode morgon världen. Tja, jag har inte sovit en minut inatt. Jag har legat och läst Sherlock Holmes med varierande reslutat. För det mesta har det gått hyggligt men så har jag drappats av små ångestacker lite då och då. Inga stora men irriterade och definitivt har dessa omöjliggört någon sömn.

Jag har bestämt mig för att ställa in dagens läkarbesök. Jag pallar bara inte att ens tänka på att ta mig dit på morgonen med buss. Däremot ska jag försöka få tag på någon som kan hjälpa mig med att åka tll apoteket för att hämta ut de där medicinerna jag så väl behöver. Kanske mår jag så efter ett tag att jag vågar sätta mig på bussen till stan för de där provtagningarna och allt vad det är.

Men först ska jag äta lite och sedan försöka sova lite, ialla fall kanske jag kan skrapa fram någon timmas sömn.

Men som sagt. Först lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback