En förbannat bra dag på det hela taget.

Nä. Nu ska jag avsluta den här dagen med att krypa ner bland rena lakan och puffiga kuddar och lägga mitt trötta huvud till ro efter att ha läst en stund.

Det har varit en fasligt lång dag, men en helt klart bra sådan. Fasen, jag har klarat mig hela dagen utan att knappt känns av skuggan av en ångestattack. Faktum är att jag mått riktigt bra och varit i farten hela dagen. Ja jäklar, så här bra dag har jag inte haft sedan i höstas nån gång. Märkligt. Kanske är det medicinen som kickar in igen. Eller så är det helt enkelt så att våren tagit kommando om min stackars värnlösa kropp och givit mig en injektion av "måbra".

Tacksam och glad är jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback