Inget kaffe

Det är högst motvilligt jag jag sitter uppe utanför sängens goa värme idag. Jag har spom jag redan gnällt över inget kaffe. Hur ska detta gå. Jag sitter och låtsas att min stora kopp med thé är kaffe men det går inget vidare.

Men vädret är synnerligen vackert och allt annat är toppen så jag får väl nöja mig med det. Men på fredag ska jag vandra till affären det första jag gör och köpa det svarta guldet.

Idag så har jag inget inbokat. Så det blir väl en mellandag liksom. En sån där dag som bara får gå sin gilla gång. Inga stora åthävor här inte.

Nä. Fasen jag går och lägger mig igen. Inget kaffe!!!!

Kommentarer
Postat av: Mr. Nelson

Måste vara hemskt att vara slut på Java!! Ring på hos en granne? :D Lovar att du lyckas att få en skopa! hehe...

2008-04-16 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback