Kass början

Nä nu vet jag varken ut eller in. Har jag sovit för mycket eller har jag sovit för lite? Först kunde jag inte sova igår kväll vilket var första gången på ett tag nu. Sen när jag väl somnade så vaknade jag titt som tätt hela tiden och däremellan drömde jag en massa mardrömmar.

Nu har jag varit uppe någon timma, druckt en kopp kaffe och läst lokalblaskan och så böjar det krypa i mig på det där obehagliga sättet som det gör när ångesten slår till. Igen. Det var så själva f*n att man inte kan må bra i en fem minuter eller nått.

Jag vaknade av att telefonen ringde men det var skyddat nummer så det orkade jag inte svara på. Den där känslan av att vara jagad har fått fäste i mig igen. Jag är superstressad över precis ingenting. Ute skiner solen för fulla muggar men jag bara kan inte glädja mig åt det, inte när jag mår såhär.

Men jag ska ta mig en dusch och sedan ska jag städa lite så kanske det ger sig. Jag hoppas det i alla fall.

Jaja, än så länge ingen bra dag men det där kan ju alltid ändra sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback