Lite dutten och lite ditten

Så där ja. Lite sämn var vad kroppen behövde minsann. Nu känner jag mig mycket bättre. Det var väl en såndär snabbförlylning kan jag tro. Jag sitter just ooch funderar på att ta en kopp kaffe till, när ajg ändå är i farten liksom. Sen ska jag sätta mig ner med mina räkningar tänkte jag, så att jag har iväg dem. Då vet jag lite närmare vad jag har kvar i pengapungen. Men en perkulator ska jag köpa i alla fall, det har jag bestämt mig för. De gör klart det godaste kaffet tycker jag. Men jag nöjer mig nog med en liten rackare.
 
Sen vet jag inte rikgit vad jag ska göra. Städa tänkte jag väl göra så att det blir fredagsfint här. Sen lurar jag på att ta mig till La Stada för att köpa den där perkulatorn och lite att äta. Kanske skulle jag passa på att hämta mopeden med nu när det är fint väder och allt. En liten tripp på den kan inte vara fel i solskenet.

MEn först ska jag lägga mig att läsa lokalblaskan och se vad de har att säga om Elfsborgs nattsvarta gårdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback