Ok. Äkta ilska känns

AH!!!!!. Agression mina vänner. Någon har gjort något oförlåtligt som jag inte kan blunda för. Mycket har jag tittat bort från, några gånger konfronterat men aldrig slagits hela slaget fullt ut. Men nu....

Ni ska veta att det är första gången i mitt liv (och ni vet hur självisk jag är) som jag fan i mig önskar att jag har HIV så att jag har smittat eländet till människa. Det är ok att gå på mig. Det är ok att sprida lögner. Det är ok. Jag tar det för jag är troligen inte värd mer och ska vi vara ärliga så är mitt hjärta knappast knoppande rosenrött. Men att ge sig på det som är mig allra kärast, mina barn och använda dem som nån sorts jäkla mellanhand. Nope. Det tar jag inte. Inte alls. Så med lite tur så har mina skott i råttan varit fulla med mer än bara gegg och goja. Men sån tur har man väl inte.

Men som sagt. Detta tar jag inte. Men jag bidar min tid. Men ett löfte är att skammen kommer vara så grov att männskan som gjort detta mot mitt barn inte kommer kunna visa sig i stan utan att höra gapflabben bakom ryggen. Kanske inte nu, kanske om ett år. Kanske om tre. Eller kanske när det egna barnet är gammalt nog att kunna skämmas på sin praktikplats.

Som sagt. världen kan slå mig, piska mig, dräpa mig. Men rör FAN inte mina barn!!!






Kommentarer
Postat av: P...

TRåkigt att det är ngn som är elak, sådant är onödigt. Lyssna lite på System of a down, agressivt men vackert, finns mkt på you tube. Och sen kan jag också rekommendera Kjell Höglunds "man vänjer sig" deppigt värre, men samtidigt kan man inte låta bli o le o få lite jävlar anamma i sig, nu får de va nokk! :) http://youtube.com/watch?v=k_AYOwFY3dQ

2008-05-01 @ 03:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback