Virrig

Lite sömn, det var vad jag behövde. Ja sannerligen säger jag dig att sömnen helar. Nu sitter jag och smuttar på en kopp kaffe och väntar på att Elfsborgsmatchen ska börja sändas i webbradion.

På foten har jag ett stort öppet sår som svider utav bara fan, alltid ska det vara nått. Jag måste erkänna att jag blir lite småskraj. Jag har sett så många fula, fula fötter som varit täckta av sårhålor så jag blir lite påmind om att även jag, om allt går vägen, kommer bli gammal. Att bli äldre och vara storkonsument av nikotin är sällan en bra kombination. Fan jag måste sluta röka.

Ute är det mulet och grått. Här inne däremot så är det varmt och gott och jag har det väl rätt bra kan jag tro. Jag vet inte. Jag är lite kluven, vet banne mig inte riktigt hur jag borde må. Ett problem i sig.

Nä, jag bestämmer mig för att jag mår bra, fotbollen väntar och jag ska kura ihop i fotöljen och heja på laget i mitt hjärta.

Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback