Ännu en torsdag

Oj då. Det blev visst en ordentlig sovmorgon idag. Jag vaknade först när Lars från boendestödet ringde på. Yrvaken ramlade jag upp och öppnade och skämdes en liten stund för att jag ligger och sover mitt på blanka eftermiddagen, men det gick över fort den skamsenheten. Sen satt vi och snattrade lite i köket och förhörde oss om hur sommaren varit.

Igår fick jag ju finbesök från Varberg minsan. Det var... trevligt kan jag säga. Mycket trevligt. K visade sig vara precis så snygg och trevlig som hon verkat på nätet. Vi tjattrare en hel del, drack thé och ramlade även ner och köpte lite pizza. Bland annat.

Idag är det matchdags igen. Så jag ska bänka mig framför webbradion och titta. Fan också att man inte har tv4plus som sänder det hela live. Illa illa.

Nä, nu ska jag dricka lite till kaffe och röka en cigg innan jag klär på mig och åker till affären för att handla något att äta.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Ah, va kul med besöket igår och att det gick bra:)

Fast varför skulle det inte ha gått bra?!

Nåt live på TV4+....fotboll då antar jag....nä, på TV4+ kollar jag bara på Dr.Phil, Mannen som talar med hundar och Law&Order typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback