Att blunda

Ah. En underbar dag igen. Sovit gott utan mardrömmar, vädret verkar helt ok och jag själv är på gott humör. Kan det bli bättre tro? Det enda gruset i maskrineriet skulle vara den enorma hög med smutstvätt jag skaffat mig. Men det klart, man kan ju alltid blunda när man går förbi den. Eller så knatar jag ner till källaren och ser om det finns en ledig tvättitd. Det är ju också ett förslag. Tja, jag får se hur jag gör.

Först ska jag dricka lite mer kaffe och bara vakna till lite. Det verkar som om 12 är min nya morgontid. Jag somnar vid 2 på natten och vaknar vid 12 på dagen efter. Men, ingen blir lidande av det inte som tur är. Det är fördelen med att vara singel och ensam. Jag är mannen som gör vad som faller honom in, och nu faller det mig in att sova till lunchtid.

Nä. Mer kaffe var det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback