Försovit mig

Sista fina dagen på ett tag nu säger de. Så nu vet ju ingen om det blir någon mer sommar fast vi har kvar hela sköna augusti med.

Tanken var att jag skulle stigit upp ur sängen på förmiddagen för att åka och hjälpa Kusin Esko med att lägga tak men jag försov mig så nu får jag sätta lite fart känns det som. Men måste bara dricka mitt morgonkaffe först. Sen ska jag hoppa och skutta ner till mopeden och åka dit.

Gårkvällen blev sen, jag kunde inte koppla av riktigt, men det hade säkert med min tupplur på dagen att göra. Jag tror jag somnade vid halv 7 ungefär så det var inte helt oväntat att alarmet på mobilen skulle gå mig förbi, jag sov glatt vidare trots det envisa pipandet. Men som sagt. Nu är jag uppe och ska göra det bästa av den här dagen. Lägga tag kanske inte är riktigt min grej, höjdrädd som jag är, men jag kan säkert vara till nån nytta. Det skulle bland annat sättas upp takfönster idag så då kan jag säkert stå inne och mota emot kan jag tänka mig.

Nä, fart var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback