Ingen bra början

Äsch. En sån dag verkar det som. Vaknade av en mardröm där jag bland annat slagits med en isbjörn av alla djur. Så när jag stapplade ur sängen så var kroppen fylld av ångest och elände. Jag tror att det börjar släppa men inte mår jag bra inte. Känner mest för att lägga mig och sova lite till men då kan jag säkert inte sova i natt så det får vara. Jag kan bara hoppas att det hela ger sig under dagen.

Idag har jag inga planer, som vanligt. Det får rulla på känns det som. Ingen idé att fundera på vad jag ska göra när jag mår så här ändå. Men jag vet att jag måste ut och handla lite, kylskåpet gapar tomt och stilla så det får fyllas på med lite ditten och datten. Sen måste jag ju lämna tillbaka filmerna jag hyrde häomdagen. Men det får vänta lite. Finns ingen chans i helvete att jag pallar att ge mig ut än så länge. Jag får allt vänta tills mina lugnande kickat in så att jag kanske blir av med den värsta ångesten.

Tja, dagen kunde börja bättre men då kan det ju bara bli bättre så.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Jamen imorgon vet du vad du ska göra iaf, då har du faktiskt en arbetsuppgift!!! Då ska du komma in till mig och hojta att jag ska börja städa för annars så kommer Viskaforspiskan att vina över ryggen på mig!!!

Din lön blir en bild i bloggen på valfri dam, eller två :D

ja, om du nu inte hellre vill se Viggo förståss ;)



Fasen, isbjörnar är väl det farligaste rovdjuret på jorden tror jag, var STOLT att du klara dig ur den fighten!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback