Söndag

Åh du grymma värld. Livet som var så på topp igår efter några folköl har helt plötsligt förvandlats till en Golagatavandring. Hur gick det till. Det värsta är att medan jag bara vill lägga mig i sängen och sova måste knata hela långa backen ner till macken för att lämna tillbaka filmerna jag hyrde i går. Orkar jag det tro? Jo det får jag väl göra kan jag tro.

I övrigt så är det trivsamt här i Viskafors. Regnet ligger som en dimma ute, katten ligger och sover och jag gäspar mig genom dagen. Jag funderar på att tömma diskmaskinen och lägga in all disk som ligger i diskhon men det är frågan om jag ska ge mig på sådana stora projekt såhär på en söndag. Jag menar, disken springer ju inte iväg någonstans.

Nä. Det får bli lite vila och eftertanke. Sen kanske jag orkar ta tag i dagen.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

HYRA filmer?????!!!!

Finns det folk som gör det fortfarande :P



Så du har diskmaskin du......jag tycker inte om dig längre :(

Varför har inte JAG en diskmaskin, det är ju JAG som behöver en!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback