Snurrigt

Helvete. Jag har slaggat bort 15 timmar. Borta bara. Problemet började när jag sakta men säkert blev allt yrare och yrare allt som dagen rullade på. Eftersom jag inte har tagit min antidepp i några dagar eftersom jag inte har pengar för att lösa ut den på Apoteket så visste jag ju att det berodde på utsättningssymptomen som kommer som ett brev på posten om man slutar tvärt med den medicien. Det gick väl ok i nån timma, men när det snurrade allt mer och liksom blixtrade till i skallen så fot jag tittade åt ett annat håll så gav jag upp, tog en sömntablett och lade mig för att sova ett tag.

Vips så vaknade jag och klockan var 3 på natten, musiken spelade högt och jag fattade precis ingenting. Men jag gick upp, rökte en cigarett, stängde av musiken och lade mig igen. Sen vaknade jag vid 8 nu på morgonen. Mer yr än någonsin. Men nu kom jag på att jag hade kvar några av min före detta frus tabletter av samma sort fast i en lägre styrka. Så jag snaskade i mig 8 stycken och nu hoppas jag att det blir bättre med yrseln. Det går fasen inte att göra nått alls när jag är sådär obehagligt yr. Så jag får väl sätta mig på bussen idag och åka in till stan för att låna pengar av tant mamma så att jag kan hämta ut mina mediciner. Surt men nödvändigt.

Förövrigt så känner jag mig lite låg, men det beror nog på frånvaron av de där tabletterna med. Så jag hoppas att även det blir bättre. Eftersom jag sov så förbannat länge så drömde jag också hur knepigt som helst. Ytterst obehagligt så det hänger liksom med nu när jag är vaken.

För att summera det hela så är det en sur start på veckan, men då kan det bara bli bättre ju. Så jag hoppas att det snart lossnar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback