Upp och ner

Jaha. Jag sköter minsan min dygnsrytm på alla de sätt och vis. Fast... tvärtom då liksom. Någon tvätt blev det inte i dag inte. Nä, jag slocknade som ett ljus och sov så gott så gott hela dagen. Tja, ingen skada skedd. Det där brukar reda sig med tiden har jag märkt. Denna veckan har jag ju inga möten eller sånt planerat så då kan jag ju disponera mitt dygn precis hur jag vill. Nästa vecka ska jag på terapi två gånger så då blir det väl mer aktuellt att vara vaken när alla andra är upprätta.

Idag återstår inte så mycket mer än att bliga på tv och tömma kattlådan. Kanske skulle man röra ihop nått att äta med. Sen är det natten och de vanliga aktiviteterna tar vid. Alltså att fortsätta glo på tv, snurra runt på nätet, läsa lokalblskan när den ramlar ner och vips så är det morgon igen och dags att koka kaffe och fundera på att lägga sig och vila en stund.

Helt ok för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback