Drunknar

Fy fasen vilken otäck mardröm jag nyss hade. Jag var i en ubåt som sprang läck och det gällde att ta sig ur båten så fort som möjligt men när jag skulle klättra upp för en stege så kunde jag inte röra benen. Men sen fick jag hjälp underifrån av killen bakom mig att klättra men när vi öppnade luckan som skulle ta oss ut så var vi fortfarande under vattenytan så vi sjönk som en sten. Jag vaknade just som vi sjönk, sjönk, sjönk ner mot allt det svarta under oss.

Det är andra gången på bara ett kort tag sedan jag drömmer just den drömmen. Man behöver inte vara ett geni för att räkna ut att jag känner det som om jag sjunker utan kontroll vad jag än gör.

Nu vet jag knappt om jag vågar sova igen. Men jag vågar inte heller vara vaken.

Ett pikant dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback