Livets Ringo Starr

Jag kom på att jag är livets Ringo Starr. Alla tycker jag är rolig (jaja inte alla kanske men de flesta IRL) en väldig massa tror jag leder bandet men jag får bara sjunga de låtar som är så dåliga att ingen annan vill sjunga dem.

När Beatles blev presenterade för Drottningen av England så frågade hon Ringo, som blev medlem av bandet allra sist, varför han startade bandet. John Lennon, en känd lustigkurre tyckte att Ringo var den roligaste han någonsin träffat och jag menar, Lennon träffade en och annan.

Men Ringo var bara trummis och inget annat. Han sjöng på några riktigt kassa Beatleslåtar (förutom Octupuss garden som är hur bra som helst).  Han sade i en intervju nånstans i slutet på 80-talet att han inte hade en aning om vad han gjort mellan 1964 och 1978 eftersom han varit full hela tiden. Hmmmm... känner jag igen nått där? :-)

Fast å andra sidan, Ringo lever, har hälsan i behåll och slipper få sitt liv släpat i smutsen som Sir McCarteny. Så vem vann? Egentligen?

Kommentarer
Postat av: Nelson

Tja Ringo! Testar att kommentera lite grann! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback