Orolig från sekund ett

Jaha. Ännu ett sovmaraton är avslutat. Först kunde jag inte sova alls så jag var vaken i ett dygn ungefär, sen när jag.  väl somnade så sov jag i en 18 timmar. Illa det hela. Speciellt som jag vaknade och hade ångest från sekund ett. Nu har jag slängt i mig lite lugnande så kanske det värsta ger sig. Jag hoppas det i alla fall.

Idag skall jag köpa mig en gitarr tänkte jag. Om det finns kvar. Netto säljer stårlsträngade akustiska gitarrer för 400 spänn och jag har länge velat ha mig en sådan. Men där uppe vet man ju aldig hur länge varorna finns kvar så de kanske är slut. Menn jag har saknat att spela lite då och då. Min äldsta son har ju min elgitarr och mina två nylonsträngade gitarrer så det vore på sin plats med en äkta westerngitarr.

Men fram till Netton öppnar så ska jag försöka slappna av och dricka en kopp kaffe och titta på 4ans morgonprogram. Jag har blivit beroende av deras "mysighet".

Den här dagen kan gå precis hur som helst märker jag så vi får se vart den tar vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback