Sova lite till hoppas jag

HAllloj världen. Själv så har jag sovit bort precis hela dagen och planerar att sova bort nattens mörker nu med. Känns enna som bäst så. Har ingen lust till något överhuvudtaget. Vill bara sova och sova och drömma. Hade en helt uppfuckad dröm om min skoltid igen. Alla de välkända fiurerna var där plus några som jag aldirg sett i hela mitt liv. Det var det gamla vanliga historian där jag blev jagad och slagen, uppressad mot väggar och almännt bokjottad. MEn det var en helt ok dröm för det var inte ens sån där dröm där jag bara passivt tog emot skiten utan gav tillbaka. Precis som det var på riktigt.

Men lite som att titta på en film var det. En massa sakern hände, inte bara otrevliga saker så det gick utmärkt att drömma den där drömmen.

Under tiden jag sovit har min moster hunnit åka hem till Trollhättan och livet har väl gått sin gilla gång för männiksorna kan jag tro.

Nu ska jag titta lite på tv och göra igenting innan jag somnar igen. I morgon käns det som om det är dags att ta tag i lite saker och ting. Betala räkningar och liknande. Planera lite inför flytten, jag bör väl kolla runt vilka som kan hjälpa till med kånkandet. Lägga upp det hela så att rätt saker kommer dit i rätt tid. Det är ju ändå tre olika förråd på två olika adresser om skall ut till Viskafors. Lite att pyssla med är det hela.

MEn... fram tills dess så... Sova sova sova.

Kommentarer
Postat av: Polare M

Vi hjälper dej å flytta, det vet du. vi bär och du bjuder på pizza. hahaha, nä ärligt talat så vet du att vi hjälper dej.

2008-02-21 @ 04:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback