tiden går

Så då man sovit bort ett antal timmar igen. Borta för evigt, förlorade. Jag vet inte vad som är bäst som det är nu. Men det känns liksom som om jag bara vill att tiden ska gå tills jag får nycklarna till lägenheten i handen. Allt annat känns bara som tid som måste gå.

Men jag måste bege mig ut en kort sväng för att köpa cigg, så långt vet jag. Kanske bra att få lite frisk luft även om jag inte tänker ta mig längre än till kiosken denna gången. Som tur är så har jag lite kontanter på mig. Fast när jag tänker närmare på det så tror jag de tar kort med nu för tiden.

Jaja, i vilket fall som helst så...

Tiden går i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Britt Andersson

Var är du, Jonas ?

Förhoppningsvis är du i "packnings-tagen", tänk att du äntligen ska få en egen lägenhet, det är kanonbra ju, eller mer kanske din självklara rätt!!

Viskafors är ju inte världens ände, precis:)

Tänker på dig!

2008-02-19 @ 13:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback