Tillbaka

Ojojoj vilka äventyr lilla Jonas har varit ute på. Kan inte berätta ett skvatt av det hela men det har varit intiensivt kan man säga. Men nu är jag hemma igen i mitt trygga vardagsrum, bakis så det skvätter om det hela men det får jag skylla mig själv för.

Men jag har haft det hemskt trevligt i alla fall även om det varit mycket. Nu ska jag ägna några dagar till att plocka ihop mig igen. Mötet i morgon har blivit inställt på grund av sjukdom, ena terapitanten har gått och blivit snuvig eller nått. Så jag är lös och ledig tills den 22 när jag ska träffa min syster. Det ser jag fram emot även om jag är nervös för det hela.

Nä, nu ska jag lägga mig och läsa lokalblaskan för att hinna i kapp lite kring vad som hänt i världen. Världen har väl inte stått stilla kan jag tro. Sen blir det nog till att sova så mycket jag bara orkar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback